Dag 10 - chillax - Reisverslag uit São Conrado, Brazilië van Fleur en Leon Bruining - WaarBenJij.nu Dag 10 - chillax - Reisverslag uit São Conrado, Brazilië van Fleur en Leon Bruining - WaarBenJij.nu

Dag 10 - chillax

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur en Leon

11 Juli 2016 | Brazilië, São Conrado

Dag 10

Vandaag een dagje luilekkeren op het strand, nadat we ontbijten in de nabijgelegen supermarkt. Leon zorgt voor 2 stoeltjes en een parasol zodat we het beter uithouden want het is bloedje heet! De golven zijn enorm en we worden gewaarschuwd voor de undercurrent die je zo de zee in sleurt. Pootjebaden dan maar.. en mensen in strings kijken. Het strand is heerlijk rustig en er zijn zelfs geen verkopers!

Als de zon achter de hotels verdwijnt lopen we naar de Shopping mall verderop voor wat cash. Het blijkt enorm luxe te zijn waar alle ' Wassenaren' (-Leon) samenkomen om van het leven te genieten. Een wijnbar, Franse haute couture, schoonheidssalon.. you name it. Ook de uitvinding van de eeuw: elke verdieping heeft een eigen kinderopvang locatie: een kleurrijk speelparadijs met een aantal begeleidsters (die op dat moment kinderloos en dus ernstig verveeld waren). Ideaal: drop je kinderen en ga lekker eten of pak een treatment.. Of een film! En shop je door op de volgende verdieping? Dan neem je ze gewoon mee voor ronde 2 daar. Ik zie een gat in de markt.
We drinken caipirinha en Eisenbahn bier bij een restaurant en blijven zo lang hangen dat we er maar gelijk eten. Als ik tussendoor even naar de wc loop, spot ik naast de vrouwenwc de verschoonruimte voor baby's. De ruimte is ingericht als een babykamer met zoete pastel kleurtjes, schilderijtjes en speeltjes. Daar kan de V&D met z'n plastic verschoonkussen nog wat van leren...

Een tandje donkerder gekleurd en volgegeten gaan we lekker slapen. Morgen op weg naar Paraty!

Wist je dat:
- ik de dikste billen in string heb gespot tot nu toe. Niet te filmen zo groot!
- er savonds heel veel stelletjes op het strand liggen?..
- onze hotelbaas bij thuiskomst dikke mot had met een gast omdat die 5 mensen in z'n kamer te logeren had? Niet echt de bedoeling
- we al de hele vakantie zowat koude douches hebben EN HET ZAT ZIJN

  • 13 Juli 2016 - 19:01

    Mam, Caro:

    Hoi vakantie gangers, heerlijk allemaal. Ik zie het bijna voor me als ik het lees.
    Heeft Leon al een string? Fleur, volgens mij vind jij dat wel wat, het woord 'string' komt wel heel erg vaak ik jou verslagjes voor........
    Lekker dat jullie ook wel tijd nemen om te relaxen op het strand enzo.
    Hier missen jullie vooral veel regen.
    Dikke kus van mij X
    Mam

  • 14 Juli 2016 - 19:22

    Penny:

    Haha hebben ze daar überhaupt wel een warmwaterkraan?
    Op Curacao hebben ze die helemaal niet bijvoorbeeld.
    Veel suc-6 met de koude douche whehe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur en Leon

Verre reizen

Actief sinds 04 Juli 2016
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 6973

Voorgaande reizen:

13 Juli 2018 - 27 Juli 2018

Maleisisch Borneo

01 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Brazilië 2016

Landen bezocht: