Dag 13 - Boottripje - Reisverslag uit Parati, Brazilië van Fleur en Leon Bruining - WaarBenJij.nu Dag 13 - Boottripje - Reisverslag uit Parati, Brazilië van Fleur en Leon Bruining - WaarBenJij.nu

Dag 13 - Boottripje

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur en Leon

13 Juli 2016 | Brazilië, Parati

Dag 13

Boottrip met Netuno II. De boot heeft 2 niveaus en we duiken snel het zonnedek op waar we 2 ligstoelen claimen mmmm. Hij vaart langs een aantal stranden en eilanden. We drinken heel de dag door bier en de lunch wordt ook verzorgd. Genieten! En verbranden haha.

We eten bij Paraty 33: ik penne met tomatensaus en leon een lekker visje. Er is live muziek en een hele leuke sfeer. We proeven de cachaca voor het eerst (lokaal drankje)... sterk spul!

Wist je dat:
- bij elk strand waar we stopten kreeg je 30 tot 40 min de tijd op het strand. 'Exact'. Vervolgens ging een zoemer af zodat je wist dat je terug mo3st komen. De laatste stop was na de hoorn al 30 minuten voorbijgegaan en we waren nog niet weg..En toen we eindelijk het anker gingen ophalen, kwam er ineens een stelletje aangesteld uit de bossen die nog mee moest! Echt op het nippertje.
- ik mijn go pro had meegenomen om toffe beelden te maken.... probeer ik hem aan te zetten, is ie leeg!!!!! #vergetenteladen.... en dat na al die moeite om een laad kabeltje vinden toen in Manaus hahaha.