Dag 16 - Last day Paraty - Reisverslag uit Parati, Brazilië van Fleur en Leon Bruining - WaarBenJij.nu Dag 16 - Last day Paraty - Reisverslag uit Parati, Brazilië van Fleur en Leon Bruining - WaarBenJij.nu

Dag 16 - Last day Paraty

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur en Leon

17 Juli 2016 | Brazilië, Parati

Dag 16

Luierdagje. Uitslapen en ontbijt. De musjes stelen hapjes fruit, ze zijn totaal niet schuw!

We gaan een beetje shoppen voor het thuisfront. Daarna wandelen we naar het strand. Ff tannen en lezen. Er zitten allemaal Brazilianen om ons heen die er duidelijk op hun mooist bij willen zitten. String, tijgerprint.. you name it. Het valt ons op dat ze vaak 2x kijken als ze ons spotten.. alsof het bijzonder is.

We eten een frietje en kip bij t strand en genieten van alle taferelen. Een man probeert zijn jetski te ankeren, en krijgt daarna 8 vrouwen die allemaal op het ding een foto willen maken. 2 vrouwen staan te poseren voor iedereen die maar wil kijken. Een paar honden komen kliekjes bij ons halen.

Uiteindelijk zakt de zon achter de heuvels en krijgen we t koud. Thuis omkleden maar en dan een hapje eten! Zoals altijd kunnen we 's avonds nog even genieten van het feestje bij ons voor de deur... vanavond een soort gospel rock muziek!

Wist je dat:
- we vannacht om 3u een muggenplaag probeerden af te weren, waarbij ik de deet in het donker ging zoeken  in leons tas en vol in een halfrotte banaan greep die nog onderin zat... mmmmmmmm
- we om 6u wakker geknald werden door een duizendklapper onder ons raam? This is your wake up callllll
- ik op zoek ben gegaan naar een string bikini maar niet ben geslaagd? Ze waren allemaal zo lelijk!
- we heel veel zin hebben om Ilha Grande te gaan ontdekken!!!